torstai 27. joulukuuta 2007

Kaappien kätköstä


Olen haaveillut uudesta kamerasta.Mielessä siintää upeat tarkat kuvat,jolla pystyisi kuvaamaan huonommassa valossakin.En todellakaan tiedä valokuvaamisesta juuri mitään,mutta halu oppia on suuri.Mieluinen kamera olisi kunnon canonin digikamera.

Yhtä´äkkiä muistin, että kaapin perällä on yli 10 vuotta sitten hankkimani canonin av-1 järjestelmäkamera, mutta kun en osannut käyttää sitä niin sinne se jäi vuosiksi lojumaan.

Eilen hain kameran kaapista ja aloin tutkimaan sitä tarkemmin.Etsin netistä siitä tietoa ja yllätyin,kun löysin siihen käyttöohjeet.

Nyt on patterit vaihdettu,salama toimii ja käyttöä opiskeltu.Odotan innolla hetkeä,kun saan ensimmäiset kuvat käteeni!Kuinkahan onnistuu kuvien siirto blogiin?Ei hajuakaan:)
Mielenkiinnosta kyselen,millä kameralla te kuvaatte?

4 kommenttia:

s a n s k u :) kirjoitti...

Onnittelut kameran loytamisesta.

Ihana tuo poikasi tekema enkeli! Lasten tekoset on parhaita!

Anonyymi kirjoitti...

Ihana kuulla, että joku muukin on vielä tänä päivänä ns. vihreä kameran kanssa! Mä olen nimittäin tosi surkea kuvaaja, mutta yritän eli koittakaa kestää kuviani. Mä kuvailen canonin aika perus digikameralla...A510.

tuike kirjoitti...

Minullakin on kameratoiveita...Olen omistanut digikameran vasta vajaa vuoden, halvan canonin ixus 60:n, jolla olen harjoitellut kuvaamista. Sitä ennen kuvasin monta vuotta taskuun mahtuvalla pokkarilla ja 30 vuotta vanhalla Olympus OM10:llä. En ole hylännyt sitä vieläkään, sillä rakastan pimiötöskentelyä. Mustavalkoinen filmi vaan alkaa olla hakusissa, taitaa olla katoavaa kansanperinnettä...Siitä hulimatta digijärjestelmä on toiveissa. Tietäisi vaan minkälainen. Mutta onnea löydöstäsi - ei kun kuvaamaan!

Jonna kirjoitti...

Minä haluaisin kovasti digijärkkärin. Nyt räpsin kuvat peruspokkarilla (taskukamera niin kuin kaksi vuotias poika sanoo) joka on Casion Exilim ex-z7.