perjantai 12. maaliskuuta 2010

kevätinspiraatiota





Tänään on ollut ihanaa auringonpaistetta.Varma keväänmerkki on katolta rytisevä lumi. Eipä ole ennen ollut noin suuria lumikasoja talonvierustalla. Minulla herää keväisin sisustusinnostus, kuten varmaan monilla muillakin:) Jotenkin olen kyllästynyt maalaisromanttiseen tunnelmaan, kaipaan ympärilleni voimakkaampia värejä. Olen tykästynyt modernimpaan ilmeeseen sekoitettuna kirppislöytöihin. Marimekon kankaat miellyttävät silmää kuvioiden ja värien suhteen. Olen alkanut keräämään Marimekon siirtolapuutarhasarjaa, varsinkin teekupit ovat aivan ykkösiä.

Keittiöön sain mummoni peruja olevan talonpoikaispenkin,jonka maalasin valkoiseksi, aikaisempi väri oli ruskea, eikä miellyttänyt silmää.

Löysin taitoshopista lenkkimohairlankaa, josta on tulossa unelmankevyt viltti. Pitää vielä kehua tuota clipperin nokkos-sitruunateetä, raikasta ja laittaa aineenvaihdunnan toimimaan.

3 kommenttia:

Niinu kirjoitti...

Tuo penkki on kyllä ihana:)
Teiltä löytyy niin meidän (tulevat) värejä: valkoista, mustaa ja pähkinää. Pieni ripaus turkoosia tässä ja omenanvihreää toisessa kerroksessa:) Ollut näin jo muutaman vuoden ja taas muodissa?!

Iiriskukka kirjoitti...

Niinu:Kiitos!Ripaus mustaa on minunkin suosikki.

Lumituuli kirjoitti...

Kaunista :)

Ja penkki on todella kaunis. Minä olen myös musta-fani. Ja värejä täytyy olla ripauksena siellä täällä... varsinkin punaista ja vihreää... Teet mahtavia kirppislöytöjä.