keskiviikko 21. marraskuuta 2007

Kirpparinuket,lapsuusmuistoja.....


Joskus kirppareilta löytää todella mieluisia ja muistoja herättäviä esineitä. Nämä pikkunuket ovat mielestäni todella viehättäviä ja mikä parasta,minulla on ollut samanlainen lapsuudessani. Kun näin nuket tunsin, että noissa on jotain tuttua. En ollut sillä hetkellä aivan varma, oliko minulla ollut samanlainen, mutta ostin kutenkin. Selailin vanhoja valokuvia ja siellähän tosiaan oli kuvassa mukana samanlainen nukke, mutta erivärinen. Itse olin kuvassa pari vuotias.

6 kommenttia:

Marja kirjoitti...

Suloiset nuket! Silmäni etsiytyivät myös tuohon taustan kankaaseen, todella kaunis.

Sinulla on todella mukavan oloinen blogi, pitääpä seurailla.

Iiriskukka kirjoitti...

Tykkään itsekkin tuosta kankaasta,kirpparilöyty.Oikeasti se on pussilakana,mutta eihän se mitään haittaa:)

Marja kirjoitti...

Eipä haittaa niin! Oi, tuollainen pussilakana pääsisi koska tahansa sänkyyni! Kertakaikkiaan ihanat värit.

Inka kirjoitti...

Voi mitä nukkeja!

Merruli kirjoitti...

Minkä värinen sinun oma nukkesi oli? Tämän kuvan nähdessäni muistin omani, jonka leikin puhki. Minulla oli sinisävyinen. Voih, mikä nostalgiapuuska.

Unknown kirjoitti...

Ilmoittaudun samana rinkiin, minullakin oli tuommoinen. Tykkäsin kovasti, miten olin tämänkin unohtanut.